Wpływ nauki zdalnej na narząd wzroku studentów, cz. III Użytkowanie soczewek kontaktowych w czasie pandemii
|
Agata Ciecierska, Małgorzata Seredyka-Burduk
|
Wpływ nauki zdalnej na narząd wzroku studentów, cz. II Ocena progresji wad refrakcji i przestrzegania zasad higieny podczas pracy przed monitorem urządzeń cyfrowych
|
Agata Ciecierska, Małgorzata Seredyka-Burduk
|
Struktura kwalifikacji zawodu optometrysty jako postępowy model kształcenia specjalistów
|
Julia Pach, Wiktoria Jakubowska, Magdalena Nowak, Aleksandra Grabowska
|
Wpływ nauki zdalnej na narząd wzroku studentów, cz. I Objawy miejscowe i ogólne po trzech semestrach nauczania on-line
|
AGATA CIECIERSKA, MAŁGORZATA SEREDYKA-BURDUK
|
Analiza świadomości zaburzeń powierzchni oka a profilaktyka i nowoczesne metody terapeutyczne
|
KLAUDIA POLOWIE, ANNA MARIA AMBROZIAK
|
Ocena przestrzegania zaleceń prawidłowego użytkowania soczewek kontaktowych miękkich, cz. III Pielęgnacja pojemnika do przechowywania soczewek
|
WERONIKA GRZONKOWSKA, MAŁGORZATA SEREDYKA-BURDUK
|
Algorytmy postępowania z pacjentem krótkowzrocznym – interpretacja danych diagnostyczno-terapeutycznych wraz z analizą prospektywną
|
MAGDALENA JĘDRYCH, ANNA MARIA AMBROZIAK
|
Ocena przestrzegania zaleceń prawidłowego użytkowania soczewek kontaktowych miękkich, cz. II Przestrzeganie podstawowych zasad higieny
|
WERONIKA GRZONKOWSKA, MAŁGORZATA SEREDYKA-BURDUK
|
Ocena przestrzegania zaleceń prawidłowego użytkowania soczewek kontaktowych miękkich, cz. I Rola specjalisty podczas doboru i wymiany soczewek
|
WERONIKA GRZONKOWSKA, MAŁGORZATA SEREDYKA-BURDUK
|
Porównanie wybranych parametrów widzenia po zabiegu usunięcia zaćmy. Comparison of selected vision parameters after cataract surgery
|
JAKUB CZARACHOWICZ
|