1 października firma VP Valeant, właściciel marki Bausch + Lomb, zorganizowała spotkanie ekspertów biorących udział w programie „Zadowolenie pacjentów z komfortu użytkowania soczewek kontaktowych Bausch+Lomb ULTRA”. Zgromadzeni specjaliści mieli okazję pilotażowo testować – na sobie i swoich pacjentach – nową miesięczną soczewkę kontaktową Bausch + Lomb ULTRA, wprowadzaną właśnie na rynek polski. Podczas spotkania dzielili się pierwszymi doświadczeniami dotyczącymi soczewki, a dyskusję moderował, w oparciu o otrzymane ankiety, Jędrzej Kućko.
Jest to produkt charakteryzujący się wyjątkowym komfortem noszenia dzięki technologii MoistureSeal, wykorzystującej innowacyjną metodę połączenia PVP z hydrofobowym silikonem. Stworzenie silikonowego szkieletu i obudowanie go PVP, zarówno na zewnątrz, jak i od wewnątrz, pozwoliło na osiągnięcie wysokiej zwilżalności powierzchni oraz lubrykacji. Ponadto wysoka tlenotransmisyjność (163 Dk/t) oraz zawartość wody (46%) gwarantują doskonały komfort i jakość widzenia.
Więcej można przeczytać w najnowszym numerze Optyki. Zapraszamy także do galerii z wydarzenia.

Bausch+Lomb_3