W dziale „Optyka” również dwa zaskakujące teksty, otwierające oczy i namawiające do nowego spojrzenia na barwę (Magdalena Zaworska) oraz pomiary (Jacek Pniewski).
Polskie Towarzystwo Okulistyczne, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki oraz Polskie Stowarzyszenie Soczewek Kontaktowych opracowały wspólnie zasady dotyczące e-sprzedaży soczewek kontaktowych. Jest to próba uregulowania internetowej sprzedaży soczewek kontaktowych, choćby w pewnym stopniu, i jednocześnie porozumienia się ze sprzedawcami w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom soczewek. Publikujemy te zasady wraz z komentarzem Rozalii Molendy z PTOO.
Organizacje branżowe – jako pokłosie wielu dyskusji, jakie w ostatnim czasie prowadzone były na Facebooku – zachęcają do wstąpienia w ich szeregi, opisując korzyści płynące z członkostwa.
Tomasz Krawczyk pisze tym razem o psychologii zakupów, o kliencie emocjonalnym i racjonalnym, o motywacjach klientów przy zakupach. Warto zdawać sobie z tego sprawę, witając klientów w progach naszego salonu.
Jak zawsze jesienią wiele dzieje się w branży, więc sporo miejsca zajmują opisy rozmaitych wydarzeń, które już się odbyły i które się odbędą. Po raz pierwszy u nas ukazała się – dzięki Izabeli K. Garaszczuk – relacja z międzynarodowej konferencji naukowej Tear Film and Ocular Surface, w której uczestniczyła (aktywnie, z posterami i prezentacjami) grupa młodych naukowców z Politechniki Wrocławskiej pod przewodnictwem dr Doroty Szczęsnej-Iskander.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi produktami naszych reklamodawców – teraz, jesienią i przed targami, na rynek zostało wprowadzonych wiele nowości, wartych przedstawienia klientom.
Do zobaczenia w Poznaniu na stoisku „Optyki” w okolicach Speakers' Corner!