Reprezentujący firmę Essilor Maciej Zbąski przedstawił ciekawe statystyki dotyczące sprzedaży soczewek słonecznych w Europie i Polsce. Tomasz Dudek omówił szeroką słoneczną ofertę Essilora (m.in. gamę barwień Essicolor, powłokę lustrzaną e-Mirror, soczewki Xperio Colors, Crizal Transitions, parametr E-SPF, Crizal Sun UV, Optifog Sun czy SunMax). Nowości – soczewki dla użytkowników urządzeń cyfrowych Varilux Eyezen i Essilor Eyezen, jak również funduskamerę Retina 400 – przedstawił Maciej Zbąski, zapraszając optyków do uczestnictwa w konkursach związanych z marką Crizal.
Piotr Gawron z firmy Menrad Polska omówił pokrótce kolekcje z portfolio Menrad, zaś Michał Sik zapraszał do udziału w Akademii Menrad – cyklu szkoleń dotyczących kompetencji sprzedażowych, jakości obsługi klienta, wiedzy o modzie i trendach, prowadzonych metodą Kolba.
O najszerszym portfolio soczewek jednodniowych oferowanych przez firmę CooperVision opowiedziała Renata Celińska. Do rodziny soczewek jednodniowych CooperVision dołączyły silikonowo-hydrożelowe soczewki Clariti 1-Day z filtrem UV, występujące w konstrukcji sferycznej, torycznej i multifokalnej. Firma CooperVision zachęca do udziału w programie wspierania rozwoju praktyk – CooperVision Advantage. Program obejmuje m.in. rozwiązania logistyczne wspierające serwis praktyki, marki prywatne, platformę e-learningową czy projekt EyeCare Prime, mający na celu poprawę widoczności salonu optycznego w Internecie.

Więcej zdjęć w galerii.

Słoneczna wyspa 2015_1 Słoneczna wyspa 2015_4