W sprzedaży dostępne są moce: od -0,25 do -9,00D oraz +0,50D i +1,00D.
Warszawską premierę soczewek dla mediów poprowadziła modelka i Miss Polonia z 2012 r. Paulina Krupińska, a w spotkaniu udział wzięła Maria Rotkiel, psycholog, doradca zawodowy i specjalista ds. wizerunku. Opowiadała ona o tym, jak ważne jest spojrzenie, co można przekazać oczami i jak osiągnąć błysk w oku. Mgr Sylwia Chrobot szczegółowo opowiedziała o właściwościach nowych soczewek i wykorzystanej technologii. Gościem specjalnym był Marcin Tyszka, znany nie tylko w Polsce fotograf modowy, który podczas sesji fotograficznych szczególnie docenia siłę i szczerość wyrazistego spojrzenia. Pan Tyszka wykona sesję osoby, która kupi co najmniej jedno opakowanie soczewek 1-DAY ACUVUE Define i weźmie udział w konkursie dla konsumentów. Będzie to niepowtarzalna okazja, ponieważ na co dzień Maciej Tyszka pracuje jedynie z zawodowymi modelkami i modelami.
W maju firma Johnson & Johnson Vision Care zorganizowała natomiast cztery spotkania dla specjalistów: we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie i Sopocie. Wszystkie prowadził dziennikarz Marcin Cejrowski, sam zachwycony soczewkami 1-DAY ACUVUE Define. O komunikacji niewerbalnej i pozytywnej samoocenie opowiadała Maria Rotkiel, zaś strateg Radosław Grzybowski z agencji kreatywnej Gong omówił kilka ciekawych przypadków na temat siły spojrzenia. Porady makijażystki gwiazd, Anny Rumińskiej, dotyczące najnowszych trendów oraz makijażu dopasowanego do danego typu urody stanowiły atrakcyjne dopełnienie spotkań. Licznie przybyli specjaliści mogli wypróbować nowe soczewki i odkryć nowe możliwości dla swojej praktyki.

Opr. M.L.

Więcej zdjęć w galerii.

Premiera 1-Day_2 Premiera 1-Day_19