To staje się faktem – zaczynamy funkcjonować w „nowej rzeczywistości”. Zmieniły się potrzeby, oczekiwania, czy nawyki klientów. Wiele osób żyło wśród ekranów – przenosząc wzrok z laptopa na smartfon. Świadomość tego, jak wrażliwe są nasze oczy nigdy nie była większa.

TO NIEPOWTARZALNA SZANSA DLA ŚWIATA OPTYCZNEGO!

Mamy do czynienia z nową kategorią klientów – „światłowrażliwych”. Poszukują oni innowacyjnych rozwiązań, które zaspokoją w pełni ich potrzeby związane z dobrą kondycją wzroku. To właśnie „ŚWIATŁOWRAŻLIWOŚĆ” staje się nowym wyzwaniem, przed którym stoi nasza branża. Właściwa odpowiedź na rosnące potrzeby konsumentów pomoże nam zbliżyć się do zupełnie nowych grup klientów i przyczynić się do rozwoju Państwa biznesu.

RAZEM MOŻEMY ODKRYĆ TEN POTENCJAŁ!

Magazyn OPTYKA, który jest patronem medialnym,
w imieniu Grupy Essilor (JZO, Essilor Polonia, JAI KUDO) oraz firmy Transitions
zaprasza Państwa na spektakularne cyfrowe wydarzenie na polskim rynku optycznym:

E-KONFERENCJĘ „CZAS NA WZROK”

„ŚWIATŁOWRAŻLIWI”

NOWA KATEGORIA KLIENTÓW WIELKĄ SZANSĄ NA DYNAMICZNY ROZWÓJ TWOJEGO BIZNESU

14 lipca (wtorek) 2020 r.

w godz. 9:00–10:30 na ekranach Państwa laptopów, smartfonów, innych urządzeń mobilnych.

UDZIAŁ BEZPŁATNY! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

REJESTRACJA TRWA TYLKO DO 13 LIPCA!

Wystarczą 2 kroki:

  1. Wejdź na stronę i ZAREJESTRUJ SIĘ
  2. W kolejnym mailu otrzymasz unikalny link do dołączenia do wydarzenia

*Dla każdego uczestnika zostaną przygotowane unikalne na rynku polskim materiały wspierające rozwój salonu optycznego

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.ekonferencja.czasnawzrok.pl